måndag 18 augusti 2008

...

Snackade med "J" idag,
hon är så underbart snäll och trevlig.
Typ en av dom roligaste som finns :p.
Hon och jag är rätt bra å missförstå varandra (a)
Och på Lördag ska jag träffa hon å "E" för första gången
är skit nervös och så ju, haha.

Diikt.


Varje kväll går hon och låser in sig på toaletten
letar i skåpet efter alla förpackningar med tabletter.
Hon kan inte undvika att tårarna börjar rinna ner
hon tänker nu eller aldrig, för hon vill inte finnas mer.
Tar ner ett rakblad drar mot handlen hårt och djupt
hon vill bara att livet ska få ett snabbt och smärtsamt slut
hon sluter ögon och tänker på vissa minnen
sånna saker som alltid kommer finnas med i hennes sinne.
för varför ska hon behöva lida när hon inte gjort någon illa
hon orkar inte tänka tanken, bara den får henne att måilla.
Varje kväll samma sak om och om igen,
Vad kommer att hända med denna flicka sen
hon vill å gärna skrika ut "jag ska ta självmord"
"jag ska låta min kropp bli aska och jord."
Hon vet att några skulle bli ledsen om hon dog
och det var dom få vännerna som henne förstog.
Nu har hon trasslat sig ut sina tillbaka blickar och tankar
hon känner hur sitt hjärta sakta slutar att banka.
Allt blir svart och själen lämnar hennes kropp
och själen tog med sig allt flickans lilla hopp.
nu fick flickan som hon ville hon uppyllde "självmords" orden
Hon är en ängel i himlen men bara nergrävd aska i jorden.


Fick insperation av texten under...

2 kommentarer:

vican sa...

har redan kollat men hittar ingen som passar det jag vill ha och i rätt prisklass ;/

en z530i som stänger av sig hela tiden och visar inte alla meddelanden/samtal >.<'


fin blogg! ;]

Anonym sa...

Men vilken märklig skolsköterska!! Vilket himla sätt att bemöta en på! Kontaktar bup alltid soc?? För annars så vore ju det faktiskt det bästa, så du fick riktig hjälp. Kram