fredag 15 augusti 2008

...

Okej, ta dej lungt.
du ska inte säga ett skit men ändå öppnar du käften?


(18:37) Hon: Jag har bara skärt mig 2 ggr i livet men du skär dig tydligen mångar ggr .. Vrf ? :S
(18:37)
Jag: varje dag oftast.
(18:38) Hon: Det är ingen som misshandlar dig , visst?? .. Det är ingen som bråkar med dig men endå skär du dig ? :S
(18:38) Jag: vet du ens varför folk skär sig?
(18:39) Jag: pågrund av ångest, att man känner sig misslyckad, värdelös.
(18:40) jag: rösterna som berättar att man bara är ett misstag.
(18:40) jag: Så är det för mig.
(18:40)
Hon: Gör nåt åt de istället..?
(18:40) jag: du förstår inte så du ska fan inte säga ett skit..
(18:41) jag: du vet inte hur mitt liv har varit.
(18:41) Hon: jag slår vad om att mitt är värre!


Du har inte fattat poängen..
gör något åt det?
vad fan tror du jag försöker, varje dag minsta lilla minut?
och du slår vad om att ditt varit värre?
försöker du tävla om vems liv som varit värst?
poängen är inte den, utan det är hur man mår tjejen.
du kanske har vart med om saker du tkr är jobbiga å jag om saker jag tkr är jobbiga.men "Gör nåt åt det?" å "jag slår vad om att mitt varit värre?" jag kan säga att om du är ute efter att tävla om värst liv eller försöka ta ner mig så är du helt fel ute!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir ingen lång paus jag lovar!

Anonym sa...

Jag hatar också när människor bara säger "gör något åt det, då". de förstår inte att skärandet/andra självskadebeteenden är ens sätt att göra något åt det. Ens enda sätt att hantera saker...

Anonym sa...

Mhh som sagt.. idiot till tjej..

Jag tänkte gå igenom lite diagnoser åså.. så om du har någon diagnos får du gärna skriva dina upplevelser av symtomen på psykiatrin@hotmail.com
Kramar!

Anonym sa...

Men hjälp, vad är de där!
Hatar människor som verkar vilja ha det mörkare än vad dom har det.
Kan man inte förstå, håll käften, lixom.
Livet är inte meningen som någon form av tävling där man mår så dåligt man kan.