fredag 1 augusti 2008

...

1 tablett är inte farligt
2 tabletter är rätt vanligt
(Klunkklunkklunkklunkklunkklunk)

10 tabletter är inte så bra
20 tabletter bör man inte ta
(Klunkklunkklunkklunkklunk)

30 tabletter och du blir yr
40 tabletter förmoligen du spyr
(Klunkklunkklunkklunk)

50 tabletter det räcker nu
60 tabletter nu slutar du
(Klunkklunkklunk)

70 tabletter sluta din dumma
80 tabletter är allt du kommer kunna
(Klunkklunk)

90 tabletter trillar segt ner
100 tabletter och du finns inte mer.
(Klunk)

Man tar dom med en hög halt alkohol en efter en
man längtar efter konsekvensen som kommer sen.
En tablett kan vara lockande och du tar fler
men i syfte av att inte alls finnas mera.

Ni förstår inte och ni kommer inte förstå
det är min väg jag fakstiskt själv valde att gå.



fick lov å skriva nått.
i Know that sucks.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Yes that sucks!!! Jag hade kul. Du måste också komma vidare. Världen är full av svikare men det finns ännu fler bra människor.

Anonym sa...

var i skåne bor du? :>

ana sa...

blir väldigt berörd av det du skriver. jag var där för några år sedan. tabletter och alkohol och sedan fanns jag inte mer.

men nu finns jag och det gör du också. det är bara till att ta det där nästa andetaget och försöka stå ut... för jävligt - det är det.

kramar

Anonym sa...

hej..
känd väg till döden det där..
men inget för oss eller hur?
I don't wanna follow death and all of his friends (coldplay)
Nu granskar vi Försäkringskassan på bloggen.. Säg vad du tycker och berätta dina erfarenheter.
Eller bara läs vad som gäller nu för tiden.. man vet ju aldrig om man skulle bli utbränd eller deprimerad!
Kramisar Psykos

Anonym sa...

åh tabletter gör mig illamående. Men jag förstår det du skriver...

Anonym sa...

Du den där var riktigt bra .. Stämmer ju så väl med skakningar vid 30, spyan vid 40, 50 - det kanske räcker? osv .. Lilla poet ;)