måndag 4 augusti 2008

...

Glasbitar speglas reflekterande i mitt innre
Och mörkrets skuggor sveper runt i mitt sinne
Krafterna från demornerna tar över mina tankar
dom skapar blödande glassplitter som bankar.

Kalla vindar sveper runt månens starka ljus
vattnen spelar sig klart mot ett glashus
Mina tårar faller ner mot den nakna marken
tomma minnen spelar upp bilder på parken.

(Det var så underbart att vara i den världen
Ondskan var så nära men ändå så lång borta )

(En
ängel
kommer
hjälpa
mig
till
andra
sidan)


(Jorden existerar inte för levande ting bara i dina drömmar)





Tänkte bara höra vad ni tkr
om mina dikter :''D <3

2 kommentarer:

i'm empty like a box sa...

Den är asbra :) ville nästan gråta ju! /flygmedvingarnatillnangijala.blogg.se

Anonym sa...

Tack för din kommentar. Jag börjar dock tycka den är tråkig och funderar på om jag ska byta ;)

Jag tyckte om din bilder också som du har i din banner.. Framför allt den röda lila nyckelpigan som lyser upp i all gråskala.

*kram*