tisdag 5 augusti 2008

...

Vilken dag idag.
Jag vaknade typ 12.00 eftersom jag ställt klockan.
Började smink amig och satt mig vid datorn då.
Väntade och väntade att klockan skulel bli 14.30
klockan gick och gick, tiden tickade och tickade.
Tillslut vart hon 14.30 och jag började gå.
Jag skulle ju träffa "P" vilket jag inte träffat på 1 månad
eftersom hon har haft semester! det har vart en jobbig månad
men det har iallafall gått hyffsat bra. var så kul och träffa henne.
Blev rent sagt ut skit glad, det är så skönt å kunna prata av sig oss någon
som man trivs att prata med och som verkligen lyssnar och är snäll.
Hon är typ den som verkligen förändrat mitt liv mest av alla.
Även fast det finns massor kvar att förändra då.
Men mega kramar till dig för att du finns och bryr dig "P" <3

Har iallafall suttit och skrivit massa dikter ^^
elle rnågra iallfall. sen lyssnat på världens bästa låt.

BESÖK BLOGGEN : http://sameoldstories.blogg.se



"Jason Mraz - I'm Yours"
LÄNK; http://www.youtube.com/watch?v=EkHTsc9PU2A

17 kommentarer:

Anonym sa...

-...där har du nog fel, jag är inte vacker!

Anonym sa...

sv: haha hur kan det vara 3 när det var din första kommentar?;) haha söt du e :D grym design. skriver upp dig i tävlingen. gör du reklam i bloggen får du 3 poäng mer och större chans att vinna!=) kram

Släpp mig fri sa...

Alltså, vad heter din blogg oO Josefin ? xD

Anonym sa...

sv. haha okej=) ja du kan göra reklam för tävlingen i ett inlägg, så får du 3 poäng extra och större chans att vinna!=) du kan även skriva fler kommentarerdär det står att du är med och tävlar =)

Anonym sa...

sv: i tävlingsinlägget =) skriv "jag är med" och en siffra framför, vilken kommentar det är. alltså, din första kommentar: "1. jag är med", nsäta blir "2. jag är med", och "3. jag är med" osv, hur många du vill göra =)

hur gärna vill du vinna?;)

Anonym sa...

sv: ja, i olika kommentarer:) puss, hoppas du vinner!

Anonym sa...

du ska bara kommentera samma inlägg, alltså tävlingsinlägget =)

Anonym sa...

sv: haha det är lugnt ;)

jag är 19 =) dudå?

Anonym sa...

sv: hahahah du är rolig :) min blogg kommer hänga sig av alla dina kommentarrer;) haah! nej men fortsätt gärna, vill att du ska vinna så det är bara roligt om du går in för det till 110% =) kramar!

Anonym sa...

sv: hahahaha oh herreugd :) hahaha! =D du e söt du ;)

Anonym sa...

kan inte du göra en header åt mig :)

Anonym sa...

yozephine.music@hotmail.com :)

Anonym sa...

Aw, tack :) glad jag blir!

Anonym sa...

Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1011 - Det funkar!

Anonym sa...

sv: haha ja, det lönar sig att kämpa för sin sak =)

Anonym sa...

Svar; Ja, PlusiKassan är gratis att bli medlem på :)

Anonym sa...

Ja det är grymt :D haha jaså! Trevligt :)