måndag 25 augusti 2008

...

jag vet inte vad jag vill ska jag leva eller dö
Jag smällter sakta inut i min insida blöder snö.
ända sen jag föddes har jag skapat problem
och jag orkar inte mer men kan inte släppa taget om er.


Kan jag inte bara få somna in och flyga långt bort
vad spelar det för roll om just mitt liv blir kort.
Barn dör hela tiden varje dag,
Jag skulle göra vad som helst, ge dom mina andetag.


Tänk att jag kan dö frivilligt medans ett annat barn förlorar sitt liv
Jag ska göra vad som helst, genom att försvinna inom en viss tid.
hoppas ni blir glada när ni slipper mig och alla problem
förlåt mig, men jag kommer alltid minnas er.


Jag ska dö medans min insida fortfarande blöder <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.

Jag har läst din blogg nu ett tag, och jag ver inte riktigt vad jag skall säga. Saker som "ge inte upp" och "fortsätt kämpa" tenderar att låta nedlåtande, eftersom du uppenbarligen kämpar - varje dag, varje minut av ditt liv.

Jag har heller ingen tröst att ge, jag kan inte lova dig att det blir bättre. Men jag vet hur det känns när döden tycks vara den enda utvägen. Jag vet också hur det känns att stå med livet i ena handen och döden i den andra, och inte kunna välja.

Det finns många som du och jag - människor som inte verkar passa in i den vanliga världen med alla dess leenden. Där standardsvaret på frågan om "hur mår du" är "bra".

Så... Det enda råd jag vill ge, är detta: Låt inte någon annan besluta vad du skall känna.

Ta hand om dig.