lördag 19 juli 2008

...


Det bästa man kan göra nu är att isolera sig från omvärlden, dom kanske vill en riktigt illa, det känns nästan som det men jag vet inte varför. Fick panik för att jag inte kunde skrubba bort mina ärr på armarna, fast jag försökte med varmvatten och massa tvål och shampoo men det gick inte, jag vill bara ha bort dom dära märkerna men dom försvinner inte. Jag vet att dom inte ska gå och tvätta bort men ändå så försöker jag, Men det tyder bara på att jag är en Misslyckad nolla. Misslyckad nolla med stora, feta bokstöver ; MISSLYCKAD NOLLA! Det kan lika gärna stå i min panna, misslyckadmisslyckad. Alla stämplar mig ändå som värdelös? Kanske inte precis hela världen men halva iallfall. Dom ser mig som et odjur ett stort äckligt fult vidrigt monster, så känns det iallafall så bläbläblä. Hur kan en människa föddas som jag? misslyckad födelse.






Idag har jag försökte klara ut att lära mig photoshop men det gick ju inte så super bra. Allt blir bara konstigt och nej fy på mig, jag klarar inte av att göra någonting rätt. inget inget inget, varför är det så? jag hatar mitt liv men ni förstår inte, besvärbarn är allt jag är.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha taack det värmer ska du veta :)

Anonym sa...

sv; tack detsamma!

Anonym sa...

Jomenvisst är hon :) Grymt jävla vacker :)

Anonym sa...

Tackar för det.
Men du är hyfsat grym!

Anonym sa...

Jag tycker inte att du är misslyckad! Jag tycker synd om dig och de är folk som missförstår dig! Försök tänka bra tankar om dig själv ist! Jag hatar mig själv och jag är min familjs svarta får! Jag har blive misshandlad av min mamma och jag håller ändå modet uppe! Jag tror du kommer lyckas i livet <33 // Nita

Anonym sa...

svar: Den e grym :P