fredag 18 juli 2008

...

[Bilden fick jag upp i huvudet å skulle måla .__.]
Jag har problem, blir arg för minsta lilla jag tar ut min aggression på typ alla andra. Pappa hade vart och handlar en chokladbit åt mig så var det nonstop i den, jag hatar nonstop dom små sakerna är så äckliga å vidriga att jag bara vill hälla vatten på dom så dom smälter bort.
Men iallfall skrek jag "å fyfan" , å fråga hur fan man tänker om man stoppar chokladbitar ichoklad? Marabou med, nonstop, Daim? hur fan tänker man? >_<. så äckligt vidrigt å förstöra
choklad, då kan man ju förfan sitta och knapra på vitlökschoklad med kola sås !!!
(ursäkta svordomarna, brukar inte bli så upprörd.__.).
Men det dära var droppen HATA HATA marabou !!.
Men iallafall så typ fick jag damp hur länge som helst.
Nu sitter jag å fryser hur mycket som helst det är skit kallt.
Sen har jag pratat med "R" hon vill inte leva mera.
Sen har jag pratat med "S" hon vill inte leva mera.
jag orkar inte med att alla vill ta sitt liv :(
Änglarna lämnar inte sina underbara ängla vänner,
kan jag int efå en chans och laga era brustna vingar, försöka trolla med ett trollspö och strö helande glitter över er och få er att stanna på jorden, ni är dom underbaraste änglarna som finns ni förstår inte det själv. hur kan ni blunda för en sån sak?

Jag älskar er alla mina ängla vänner ni är det bästa i livet <3

4 kommentarer:

i'm empty like a box sa...

Jag älskar dig gumman (L) du ska bara veta det.

Anonym sa...

hmm darling.. pappor e inge bra på å köpa grejjer..
det var en bra fråga.. har lagt upp en logo på sidan :)
kram puss psykos

Anonym sa...

tjaa ehhh ehh uppfatta inte din fråga riktigt ... :P

Anonym sa...

Många som är suicida tror kanske att döden är "en annan värld bortom verkligheten", men egentligen är det väl ett friskt liv som är det.
Döden är slutet, livet är början.