fredag 18 juli 2008

...

Ibland undrar jag varför tårarna inte vill sluta rinna? Varför dom bara smyger sig fram och droppar en efter en. vad är mening med att gråta över sitt eget liv, Jag känner mig bara så otroligt patetiskt, kan jag inte göra annat än gråta? Undra vad meningen med livet är, alla måste ha en mening annars födds man inte. Jag vill verkligen hitta min mening med livet men det kan ta så långtid. Jag önskar jag var 5 år igen då livet inte var en sådan stor lek som det är nu. Visst, vissa hinder är enormt lätta men andra är enormt svåra, men varför? Denna bloggen kommer mest handla om mitt liv och mina tankar. Jag är "Anonym" och ett fåtal av mina vänner vet att det är jag då. Det beror på att ingen igentligen inte vet någonting och mig och mitt liv. Jag lyckades undanhålla flera år hur piss jag mådde men tillslut kom det fram. Då fick jag gå till BUP men jag ville inte gå dit mera sen. Och jag fick göra nåt grejs oss psykologen dära som visa att jag hade en "djup deprisson". Och den försöker jag ta mig upp ur, dom ville att jag skulle träffa en läkare men jag ville inte. Jag är suicidbenägen och lever med ett självskadebeetende. Har dock inte skärt mig på lite över 3 veckor nu, det är svårt å ångesten gör det inte lättare. Mina självmordstankar är inte lika starka nu som dom varit. För jag vill må bra och leva, men jag tror att döden är en utväg. Men en annan del av mig vet att den onda sidan av mig har fel.


en dikt jag skrivit...
Min tomma blick ser på snöblandat hagel
min tunga känner smaken av blod
Min näsa luktar sönder sig på svalel
om det bara fanns någon som mig förstod.

Min händer känner svagt på friheten
Mina tankar visar saker som beskriver
ingen vet om den stora hemligheten
ni får reda på den om ni muren river.

Min kropp är svag och orkar inte mer
jag faller allt längre och längre ner
men ändå försöker jag andas syrefylld luft
men ni anar inte att varje andetag är tufft.


Och den 25 fyller världens underbaraste "S" år.
Och jag skickade min present till henne på posten igår.
Hoppas verkligen att hon blir glad över det.
Svårt att veta vad hon tycker om ju.
Älskar henne så otroligt mycket.
Om hon bara visste hur underbar hon är.
Du är min dagliga luft dos gumman, <3

4 kommentarer:

http://matspalats.blogg.se sa...

8 år är mer än tillräckligt. Men den här bloggen kanske kan bli ett första steg mot ett nytt kapitel.

Du har ju tydligen en önskan och ett litet hopp.
Hoppas det.

Kelly sa...

OKej ska ändra.. hade jag fel blogg? fin dikt! /psykiatrin.blogg.se

i'm empty like a box sa...

älskar dig med hjärtat (L)

i'm empty like a box sa...

jag älskar dig med! (L)