fredag 18 juli 2008

...

Jag undrar om jag börjar bli sjuk.Det är kallt å jag fryser ihjäl om jag inte har en miljon täcken.Jag tror inte jag sovit något inatt, jag fastnade i boken "Vingklippt ängel",Kunde inte bara sluta läsa den var ju så jävla bra fyfan,hon skriver som en ängel nu ska jag köpa "känn pulsen slå" sen som jag tror är uppföljaren.Men iallafall efter boken var slut så låg jag bara helt stilla i sängen.Jag tror inte jag sov eller nåt eftersom mobilen ringde 10.30 för då skulle jag upp.Alltså jag minns inte ens om jag sov eller inte? men jag är skit trött nu så antagligen var jag vaken. Pratade med "J" idag hade bokat msn tid med henne då så vi babblade på en massa.Det finns så mycket jag skulle vilja skriva men det kommer inga ord.Det är som någon stulit alla mina ord och inte ger dom tillbaks till mig.Vad är der för någonting jag igentligen vill säga? SOC har iallfall inte ringt något mera, dom ringde ju flera gånger här om dagen, men jag vägrade svara eller prata med dom, dom måste verkligen vilja mig illa.hon frågade förrut "Finns det något vi kan göra som kan få dig att må bättre?" "Ja det finns det, sluta bry er och försvinn ut ur mitt liv". Men det har dom inte, dom måste verkligen vilja mig illa då.jag hatarhatarhatarhatar soc, dom har problem iallafall hära.Vad vill dom mig igentligen? ta mitt liv och krossa det mera än vad det redan är krossat? Sen efter sommaren så kanske jag måste gå till BUP igen, vem vet om jag blir dit tvingad? hatar BUP, varför vill dom förstöra?

Tänkte lägga upp en liten novell sen.
Men vet inte riktigt hur jag ska göra..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vingklippt ängel och känn pulsen slå är 2 mycket bra böcker som berört mig djupt. Man får sig en tankeställare.

SOC kan vara förbannat jobbiga. För mig och syrran har de ju startat ännu en utredning nu i juni =/ . Det är som att dom bara vill förstöra. Antagligen vill dom inte det, men det känns så, jag förstår dig.

Anonym sa...

Tack för din kommentar, man kan inte bli tvingad till BUP, det är ju som sagt öppenvård vilket är frivilligt. Jag hoppas allt blir bättre med dig. Styrkekramar Milla

Anonym sa...

Har problem med soc själv.
Och har allmänna problem med livet med fan...
Hitta din blogg genom en annan blogg, haha, men kände igen de där...
Vinklippt ängel berörde mig för att jag skar mig just då.
Känn pulsen slå berör mig för att jag pundade...
hoppas inte dom böckerna berör dig på samma sätt!

Lägger du upp dina texter på någon sajt eller bara här i bloggen?