måndag 21 juli 2008

...

Idag satt jag och tänkte på Peter Pan i Landet ingenstans, jag önskar att jag bodde dära ibland, att jag aldrig kommer få bli vuxen (men då om jag kunde få spola tillbaka tiden och inte bli äldre än fem.) Alla säger att det blir lättare när man blir äldre att tonåren är rena helvetet är det så, eller är det bara något som dom säger för att få en att hoppas? Jag mår helt konstig, kanske för jag inte sett solen på ett tag, kanske håller jag på att bli sjuk? jag fryser hela tiden, mår illa och är skit deppig, vill inte göra något alls nästan. Har bara suttit och photoshopa hela dagen nu, finns inget annat man kan göra, vad ska man göra när allt ändå bara suger. Snälla rädda mig? Sov ingenting igår natt heller typ en stund kanske, verkar vara pigg hela tiden.
orkaorkaorka:(

4 kommentarer:

Anonym sa...

kanske,
det sägs ju så men ha inga förhoppningar..

<3

Anonym sa...

Du får leka med mig :)

i'm empty like a box sa...

Det är inget fel på att vara tjock. Men jag får itne vara tjock bara.

Älskar dig hjärtat (L) finns här hela tiden. Varje sekund och varje minut.

http://matspalats.blogg.se sa...

Det blir kanske inte alltid så mycket lättare efter tonåren, men man lär sig mer om hur man kan leva sitt liv utan att önska att det vore annorlunda.