söndag 20 juli 2008

...

KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE LOGGA!

Denna bloggen borde ni verkligen besöka. det är en av dom bästa bloggarna jag läst. Och jag lovar att jag biter er om ni inte går in dit och klickar runt och lämnar en liten kommentar x)
Och skriv ut information och skriv om denna bloggen i eran :) För tjejen som äger bloggen är helt underbar så nu hoppas jag verkligen att ni trycker in och kollar :) ; http://psykiatrin.blogg.se/

(vet inte varför loggan blev så lite :[ )

_______________________________
Allting suger mera än mest, hela livet suger, världen suger. När kommer igentligen det som är bättre som alla pratar om? Snälla kan någon ge mig ett svar. "det blir bra, jag lovar" JA jag har hört det nu men NÄR?, nu? sen? aldrig? det kanske är försent sen? kan någon bara berätta när jag blir lycklig? aldrig, men ni vill inte säga det till mig. Det sårar mig. Jag tänker aldrig mera gå ut, eller jo tillslut måste jag men jag vill inte. utomhus suger, där solen bara vill sluga en med dess heta strålande lågor, solen vill förgöra mig jag vet dens onda plan, men mig lurar den inte, aldrig att den kommer lra mig, aldrig att den kommer det, aldrigaldrigaldrig säger jag bara. fy på solen, fy på allt. livsglädjen ligger ner knölad och slängd i en liten mini papperskorg. Men jag tänker inte dö för det finns inget liv efter döden, (tänk om jag alltid tänkte så.)

"Så ta hand om er
Jag tar en hand om er
Sluter ögonen en stund
Jag kan inte andas mer
Vi kanske aldrig mer ses
Jag bara faller ner På mina knän
För saker som jag saknar
Så ta hand om dig
Jag kommer sakna dig
Kanske inte kan förklara nu hur knas det känns
Men jag kan inte andas här
Så jag kanske stannar där
Har funnit det jag sökte men tvingades släppa taget
Vill härifrån men samtidigt inte lämna staden
För jag älskar min stad och människorna här
Det känns tungt att säga det men det här är mitt farväl"

Sober feat RMK - Ta hand om er. älskar den låten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God va fin logga!
Får jag använda den?
Puss på dej!
/psykos

Anonym sa...

gääärna.. du får gäärna göra ett informationsblad som speglar sidan.. vore så jävla nice.
kunde du få lite cash före också :)
kram Psykos