söndag 27 juli 2008

...

Gud, vilken dröm jag drömde.

Vi skulle åkt till Finland jag och typ 21 utvalda.
Det sluta med att vi åkte till Tahiland i stället.
Det var jätte roligt och alla var glada.
Våra ledare var äldre än oss men ändå snälla.
Men vi skulle inte ta med oss mobilerna ut i stan det fick man inte,
men det gjorde jag ändå fast jag stängde av den fall jag skulle få sms.
men iallaflal klev vi in i en hiss och åkte ner och gick runt.
Och vi fick prova på tahländsa maträtter med våra lärare.
Sen efter vi vart oss den sista läraren så somnade jag och alla andra försvann.
Vi leta och leta efter dom men dom var helt spårlöst borta.
Sen ropar jag på nån kille ovh han går med mig och kollar,
sen ser han att det är blod på en båt och han går fram och kollar i den
Så ligger det blod i hela båten och proplern kapar kött efter kött som flyger runt.
Sen gick han upp till nåten och kolla å från ingenstans kommer en kille
som sliter loss en propelern och trycker den mot hans bakhuvud.
Men den dära killen såg aldrig mig, sen började jag gråta och försökte ta mig hem
men det gick inte för jag bara fast på den dära båten med alla små båtar.
Det var säkert 23 båtar på båten och nästan alla var fyllda av blod...

Usch, jag kan inte skriva mer om den drömmen, den var hemsk
och helt äcklig jag ville bara spy, USCH!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va hemskt! jag drömmer också ofta sånna där sjuka drömmar..
hmm du skrev på bloggen lite kryptiskt om poliser.. kan du inte skriva om du har någon erfarenhet av dom :) vore nice..
jättejättekraaaam
/psykos